Нашар көретіндерге арналған

Әдістемелік қамтамасыз ету

Положение о пед чтениях.docx (pdf.io) [Скачать файл]
Положение об организации учебного процесса [Скачать файл]

Положение о методической работе [Скачать файл]

Положение о ШМП [Скачать файл]

Положение о ШППО [Скачать файл]

ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

Колледждегі әдістемелік жұмыс педагогикалық ұжымның шығармашылық, зияткерлік әлеуетін дамытуға және арттыруға, оқу процесін жетілдіруге, білім берудің оңтайлы деңгейіне қол жеткізуге бағытталған.

КОЛЛЕДЖДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ТАҚЫРЫБЫ:

Заманауи педагогикалық технологияларды қолдану арқылы білім беру процесін жетілдіру

Әдістемелік жұмыстың мақсаты: педагогикалық ұжымның шығармашылық, зияткерлік әлеуетін дамыту және арттыру, оқу процесін жетілдіру, білім берудің оңтайлы деңгейіне қолжеткізу.

Міндеттері:

  • инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу;
  • пәндік (циклдік) комиссиялардың қызметін үйлестіру;
  • қашықтықтан оқытуды әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру
  • колледждің педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру (колледж ішінде, біліктілікті арттыру курстары).
  • конференциялар, семинарлар, педагогикалық оқулар дайындау және өткізу;
  • редакциялық-баспа қызметін ұйымдастыру.

ЖҰМЫСТЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ:

  • оқытушылардың озық тәжірибесін зерделеу және тарату;
  • ақпараттық-компьютерлік технологияларды пайдалану.
  • ақпараттық қамтамасыз ету.
  • инновациялық қызмет.
  • оқытушылардың кәсіби деңгейін арттыру.

 

2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ЖАС ОҚЫТУШЫЛАР МЕКТЕБІНІҢ САБАҚТАРЫН ӨТКІЗУ

Жас оқытушылар мектебі-әдістемелік бірлестіктердің бірі, оның жұмысы жас оқытушылардың практикалық қызметіне оңтайлы бейімделуге ықпал етеді, олардың өздігінен білім алуы мен кәсіби өсуін жоспарлауға мүмкіндік береді.

2020-2021 оқу жылында ЖКМ тыңдаушыларының саны 27 адамды құрады.

БЕКІТІЛГЕН ЖОСПАРҒА СӘЙКЕС КЕЛЕСІ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША ЖОМ САБАҚТАРЫ ӨТКІЗІЛДІ:

1. «ЖАС ОҚЫТУШЫЛАР МЕКТЕБІНІ ЖОСПАРЫНЫҢ ПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ»

2. ЗАМАНАУИ САБАҚҚА ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛАП:

3. «КӘСІБИ ҚОРҚЫНЫШТАРДЫ ТҮСІНУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖЕҢУ ЖОЛДАРЫ»ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЕМИНАРЫ.

Өткізген психология пәнінің оқытушылары Каман Г.Т., Мунасыпова Д.Р.

4. САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУДІҢ ДӘСТҮРДЕН ТЫС ТҮРЛЕРІ

Өткізген арнайы пәндер оқытушысыУмарова Е. А.


 

АШЫҚ САБАҚТАР ӨТКІЗУ

Педагогикалық қызметтің жоғары нәтижелеріне қол жеткізудің ең жақсы құралы-өзара кәсіби тәжірибе алмасу, өзара білім беру. Өзара оқытудың бір түрі-ашық сабақ (оқу сабағы).

Ашық сабақтарды өткізу мақсаты: педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру, тәжірибе алмасу.

АШЫҚ САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ МАҚСАТТАРЫ:

Қазақстан-Ресей жоғары медициналық колледжінде оқу жылы бойы ОӘК бекіткен кестеге сәйкес оқытудың инновациялық әдістерін пайдалану бойынша тәжірибе алмасу мақсатында ZOOM платформасында онлайн режимде ашық сабақтар өткізіледі (ұзақтығы 35 мин. теориялық сабақтар, ұзақтығы 105 мин. практикалық сабақтар).)

2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ БАСЫНАН 6 АШЫҚ САБАҚ ӨТКІЗІЛДІ:


 

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОҚУЛАР

2021 жылғы 22 қаңтарда Қазақстан-Ресей жоғары медициналық колледжінде ZOOM платформасында «Педагогикадағы инновациялар. Мәселелер мен тәжірибе» тақырыбында педагогикалық оқулар өтті.

Колледж директоры К.А. Жәкенова қатысушыларды ұжым үшін алғаш рет өткізілетін осындай маңызды іс-шараның басталуымен құттықтады. Ол болашақта оларды өткізу дәстүрге айналады деп болжауға негіз бар екенін айтты, өйткені бізде өз тәжірибесі және шеберлігімен бөлісуге дайын жоғары кәсіби оқытушылар құрамы шоғырланған. Сондай-ақ, педагогикалық оқуды өткізудің мақсаты колледждің педагогикалық қызметкерлерін ғылыми-әдістемелік жетілдіруге, олардың шығармашылық бастамаларын дамытуға, озық педагогикалық тәжірибені жалпылауға және насихаттауға, оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәселелерін шешуге, сондай-ақ білім берудегі инновациялық тәсілдерді ынталандыруға ықпал ету болып табылады.

Кіріспе сөз соңында барлық қатысушыларға сәттілік тіледі.

Іс-шараға барлық циклдік әдістемелік комиссиялар белсенді қатысты.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОҚУЛАР БАҒДАРЛАМАСЫНДА КЕЛЕСІ БАЯНДАМАЛАР ҰСЫНЫЛДЫ:

ҚАЗЫЛАР АЛҚАСЫНЫҢ ШЕШІМІМЕН КЕЛЕСІ ҚАТЫСУШЫЛАР ДИПЛОМДАРМЕН МАРАПАТТАЛДЫ:

Әр қатысушы қатысушы сертификатын алды.


 

«Салалық қауымдастықтар мен кәсіптік білім беру ұйымдарының одағы» ЗТ бірлестігі Халықаралық әйелдер күні қарсаңында ҚРЖМК-нің келесі оқытушыларына алғыс жариялады: Маштахова С.Г., Агибаева Ш.А., Сакыпбекова А.А., Бейкенова А.К., Закарьянова Ф. К., Конашевич С.П.

Алғыс хаттар


ҚАЗАҚСТАН-РЕСЕЙ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІНІҢ ӘДІСКЕРІ

Қазақстан-Ресей жоғары медициналық колледжінің әдіскері Шолпан Абдуалиевна Агибаева «Ұлы дала ұстазы» халықаралық ғылыми-білім беру журналы ұйымдастырған «100 үздік автор-2020» республикалық ғылыми-практикалық конференциясында «Үздік сабақ жоспары»номинациясы бойынша I орын үшін 1 дәрежелі дипломмен марапатталды.


МЕДКОЛЛЕДЖДЕ ШЕБЕРЛІК СЫНЫБЫ

«Жалпы білім беру пәндері–2» ЦӘК ұйымдастырған «Жаратылыстану ғылымдары» пән апталығы аясында ҚРЖМК медицина колледжінің оқытушысы Умарова Е.А.» Мейіргер ісі «мамандығының 209 топ оқушыларымен практикалық дағдылар мен теориялық білімді бекіту бойынша шеберлік сыныбын өткізді.

Бөлімдерде оқытылатын күрделі материал: «Мейірбике ісінің негіздері» пәніне кіріспе, мейірбике ісінің мәні, медициналық көмекті ұйымдастыру, инфекциялық қауіпсіздік, инфекциялық бақылау, пациент пен персонал үшін қауіпсіз аурухана ортасы тақырыптары барлық клиникалық пәндер үшін негіз болып табылады, ол есте сақтауды қажет ететін ақпараттың үлкен көлемі. Бұл мәселені шешу үшін медициналық колледж оқытушысы командадағы жұмысты, ойын және бәсекелестік әдісін таңдады. Эстафета элементтері, конверттердегі тапсырмалар, блиц — турнир, практикалық дағдыларды көрсету қолданылды. Тапсырма қызықты болып көрінді, онда балалар өздерінің қайда екендігі, қазір қайда екендігі және кәсіпте қайда көшетіні туралы ойлануға мәжбүр болды. Әсіресе балаларға «гигиеналық деңгейде қолды өңдеу»шығармашылық байқауы мен флэшмоб ұнады. Студенттер «OSD сабағында бір күн»деп аталатын фильмді өз бетінше түсіріп, көрсетті. Барлық нәтижелер жазылып, «табыстар кестесінде»көрініс тапты. Достық жеңді! Балалар өздерінің әсерлері мен эмоцияларын, тілектерін «эмоциялар ағашына»орналастырды.

Шеберлік сыныбы қызықты және көңілді өтті. Ең бастысы-бұл сабақ оқушылар өздері құрған командада жақсы тәжірибе жинақтаған ерекше оқиға ретінде есте қалады. Мұғалім өз мақсатына жетті-күрделі материал игерілді. Білім алушылар білімдерінің және дағдыларының жақсы деңгейін көрсетті.


МЕДКОЛЛЕДЖДЕГІ ҒЫЛЫМ АПТАЛЫҒЫ

МЕДКОЛЛЕДЖДЕГІ ҒЫЛЫМ АПТАЛЫҒЫ

«Жаратылыстану ғылымдарының мәні мен маңыздылығы» атты жалпы білім беру пәндерінің пәндік апталығы.

Әрқашан белгісіз нәрсеге ұмтылады, жаңа нәрсе ашқысы келеді, ол туралы ешкім білмейді. Дәл осы ынталандыру оған мақсатына жетуге және қалаған нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Өз мақсатына жету үшін оған мектепте оқи бастайтын ғылымдар көмектеседі. 2019 жылдың 18 желтоқсанынан 25 желтоқсанына дейін колледжде пәндерге танымдық қызығушылықты дамыту, оқушылардың ғылыми санасын тәрбиелеу және ойлауын дамыту, өмірде белсенді практикалық қызметке ұмтылу мақсатында «Жаратылыстану ғылымдарының мәні мен маңыздылығы» атты жалпы білім беру пәндері апталығы өткізілді.

Апта аясында пәндер бойынша түрлі іс-шаралар өткізілді:

18.12.2019 ж.
Аптаның ашылуы

Үш пән: география, математика, физика бойынша макеттер көрмесі ұйымдастырылды;

9 сынып негізінде бірінші курс студенттері арасында тестілеу түрінде іріктеу туры өткізілді.

2 19.12.2019 ж.
«XXI ғасыр көшбасшысы» ойыны өткізілді, онда іріктеу кезеңінен өткен ең мықты балалар құрылды.

3 Усейн А.Ж. биология пәнінің оқытушысы 2 курс студенттері арасында аудиториядан тыс ашық іс-шара «Квест» интеллектуалды ойынын өткізді

4 23.12.2019 ж
Информатика оқытушысы Р. Ш. Мунасыпов»Информатика әлеміне саяхат» тақырыбында аудиториядан тыс ашық іс-шара өткізді, ол үш кезеңнен тұрды: «kahoot» ойыны; компьютерде «Менің болашақ мамандығым»тақырыбында портфолио құрастыру.

5 20.12.2019 ж.
Ахатова Ж.Е. жас оқытушыларға мастер-класс өткізіп, «Инновациялық технологияларды қолдану» тақырыбында оқу-әдістемелік тәжірибесімен бөлісті.

6 25.12.2019 ж.
Аптаны қорытындылау

Салтанатты марапаттау


Пән апталығы аясында «Жаратылыстану ғылымдары» ЦӘК «жалпы білім беру пәндері — 2» пәндері бойынша «Инфоматика» оқытушысы Р.Ш. Мунасыпов 23.12.2019 ж. 200 А тобында 2 курс «Информатика әлеміне саяхат» тақырыбында аудиториядан тыс ашық сабақ өткізді, оның мақсаты «Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар»пәні бойынша білімдерін бекіту және қайталау болды.

Сабақ командалық әдіспен өткізілді, онда оқушылар үш пән бойынша сайысқа түсті
1-тур: тестілеу түрінде «Kahoot» ойыны;
2-тур: «Ақпараттық технологиялардың теріс және оң жақтары» тақырыбындағы пікірталас;
3-тур: MS Office Power Point бағдарламасында «Менің мамандығым»тақырыбында портфолио құру.
Сабақ барысында студенттер информатика курсы бойынша алған білімдерін көрсетті.


17 мамырда ҚРЖМК кадрларды даярлау сапасы мәселелеріне арналған оқу-әдістемелік конференция өтті. Конференцияда оқытудың инновациялық әдістерін енгізу, дамыту және пайдаланудың өзекті мәселелері талқыланды, студенттерді дәстүрлі формалармен салыстырғанда даярлаудың инновациялық тәсілінің артықшылықтары ашылды. Сондай-ақ, конференция жұмысы аясында қатысушылар инновациялық технологияларды қолдану тәжірибесімен алмасып, Қазақстан Республикасының техникалық және кәсіптік білім беру кадрларын даярлау кезінде инновацияларды қолданудың үздік тәжірибелерін қарастырды.

Қазақстан-Ресей жоғары медициналық колледжі ұйымдастырған конференцияға Қазақстан мен Ресейдің әр өңірінен 85-тен астам адам қатысты.Конференция қатысушыларына Алматы қаласы колледждер қауымдастығының директоры және президенті Әзісханов Жантілеу Нұршайұлы құттықтау сөз сөйледі.

Пленарлық мәжілісте сөз сөйлегендер:

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы директорының оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары Халитова Ильдана Ильдархановна, НАРХОЗ Университетінің онлайн оқыту орталығының директоры, ЖШС онлайн оқыту зертханасының директоры

**«** LearningLab» Ерик Соотла, «Қазақстан мәдени әлеуметтік және білім беруді дамыту қоры «қоғамдық қорының президенті Бругаролас Мария Хавьер, Пятигорск қ. (Ресей) «КМВ дағы Флоренс Найтингейл атындағы мед колледж » директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иванова Алла Алексеевна, Ресей Денсаулық сақтау министрлігі Алтай мемлекеттік медицина университетінің жұқпалы аурулар және фтизиатрия кафедрасының доценті, м. ғ. к., Матрос Ольга Ивановна, Барнаул қ. (Ресей), Томск базалық медицина колледжінің ұйымдастыру-әдістемелік бөлімінің меңгерушісі Дмитриева Анжелика Олеговна, г. Томск (Ресей), б.ғ. д., Қазақстан-Ресей медициналық университетінің доценті Тунгушбаева Зина Байбагусовна, «ҚРЖМК» Практикалық оқыту бойынша директордың орынбасары Аманжолова Татьяна Кадыровна.

Конференция жұмысы төрт секция бойынша өтті.

Конференцияға қатысушылар оқытудың инновациялық технологияларымен, қашықтықтан білім беру технологияларымен, студенттер тұлғасының шығармашылық даму технологияларымен байланысты кең ауқымды мәселелерді талқылады.

Қатысушылардың баяндамаларында оқытудың инновациялық технологияларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқыту технологияларының маңызы мәселелері көрініс тапты. Сондай-ақ, қашықтықтан білім беру саласында мультимедиа контентін құру және қолданудың негізгі дағдылары қарастырылды. Студенттер тұлғасының шығармашылық дамуы мәселелерінің кең ауқымы арасында ТжКБ жүйесінде бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауда СҒЗЖ рөліне және жастардың азаматтық бірегейлігін қалыптастыру факторы ретінде патриоттық тәрбие мәселелеріне ерекше назар аударылды. Конференцияға қатысушылар техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі кураторлық институттың рөлін талқылады.

Өткізілген конференция ресейлік әріптестермен оқытудың инновациялық технологиялары саласында тәжірибе алмасу алаңына айналды.

«Заманауи білім берудегі қашықтықтан білім беру технологиялары» 3 секциясының отырысы мастер-класс түрінде өтті. Қатысушылар алдында Томск базалық медициналық колледжінің сарапшысы Анжелика Олеговна Дмитриева және Нархоз Университетінің онлайн оқыту орталығының директоры, «e — Learning Lab» ЖШС-онлайн оқыту зертханасының директоры Эрика Соопла сөз сөйледі, олар конференция қатысушыларына мамандарды дайындау кезінде Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары туралы айтып, оларды практикалық жұмысында қолдану бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті.

Қазақстан-Ресей жоғары медицина колледжі конференциясының қатысушылары тұжырымдайды:

Қазақстан Республикасының техникалық және кәсіптік білім беруде оқытудың инновациялық технологияларын практикалық іске асырудың негізгі бағыттарын түсінудегі жалпы ғылыми және практикаға бағытталған ұстаныммен келісу.

7.02.2018 ж. – 20.05.2018 ж. аралығында ҚРЖМК оқытушылардың әдістемелік жұмыс байқауы өткізілді. Байқаудың негізгі мақсаты білім беру бағдарламасы бойынша баллдық бағалар мен рейтингтер арқылы білім беру қызметін жүзеге асырудың сапасы мен табыстылығының деңгейін анықтау болды. Штаттық оқытушылар мен қосымша жұмыс істеушілерден 17 адам қатысты. Портфолио төраға Т. Қ. Аманжолова бастаған арнайы комиссия әзірлеген 12 критерий бойынша бағаланды.

Комиссия шешімімен ең жоғары балл жинаған келесі оқытушылар анықталды:

Орын Аты – жөні ұпай саны

I Майыбекова А. 198

II Ұзаққұлова А. C. 118

III Даниярова А. Д. 128

IVСабвакасова М. Б. 112

V Жанайдар Г. Б. 105

Скачать — құжатты қарау


Ақпан айында ҚРЖМК – де «Томск базалық медициналық колледжімен» ынтымақтастық шеңберінде лектор А.О. Дмитриевамен «Кәсіптік білім берудегі қашықтықтан білім беру технологиялары: Moodle-де интерактивті электрондық оқу курстарын әзірлеу»атты оқыту семинары өтті.КРВМК медициналық колледжінің 12 оқытушысына сертификаттар берілді.


«Жалпы білім беру пәндері – 2″ЦӘК ұйымдастырған «Жаратылыстану ғылымдары» пән апталығы аясында 20.12.2019ж. жылы биология пәнінің оқытушысы А. Ж. Усейн 2 курс – 200, 201, 202 топтар арасында аудиториядан тыс ашық іс-шара – «Квест» зияткерлік ойынын өткізді.

Ойын 4 кезеңнен тұрды:

Осы іс – шараның қорытындысы бойынша қазылар алқасы үздік топты анықтады: 1 орын– 202 топқа; 2 орын-200 топқа; 3 орын-203 топқа берілді. Бұл іс-шара студенттерге командада жұмыс істей білу, шығармашылық қабілеттерін дамыту, қажетті жағдайларда дұрыс шешім қабылдау, таңдаған мамандығына деген сүйіспеншілік сияқты қасиеттерді үйретеді.


2018 жылдың 8 маусымында медициналық колледжде «Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістемелері» тақырыбында оқу-әдістемелік конференциясы өтті.

Семинардың тақырыптық бағыттары келесідей болды:

Семинардың негізгі мақсаты-студенттерді оқытудың инновациялық әдістерін дәріс және практикалық сабақтарда қолдану саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету. Семинар жұмысына колледж оқытушылары ғана емес, «Өрлеу»біліктілікті арттыру ұлттық орталығының өкілдері де қатысты. Басқа жоғары оқу орындарының оқытушылары да белсенді қатысты. ҚРМК оқытушыларының 11 баяндамасы және семинар қонақтарының 4 баяндамасы, барлығы15 баяндама тыңдалды.Студенттердің танымдық белсенділігін арттыру, жалпы теориялық және практикалық пәндерді оқытуда компьютерлік технологияларды пайдалану әдістері талқыланды. Семинар барысында семинарға қатысушылар тәжірибе алмасу мүмкіндігіне ие болды, сондай-ақ білім беру процесін оңтайландыруға мүмкіндік беретін оқытудың инновациялық әдістерін одан әрі даярлаужәне пайдалану бойынша ұсыныстар әзірледі. Іс-шара соңында қатысушылар өткізілген семинардың жоғары танымдық әсері мен қолданбалы маңыздылығын, оқытудың инновациялық әдістерін қолдану саласында оқытушылардың әдістемелік және кәсіби құзыреттілігін арттыруға ықпал еткендігін атап өтті. Семинар қорытындысы бойынша жинақ шықты.

CLIL әдісін қолдана отырып, химия сабағының файлын қарау

Ознакомиться с программкой

Сертификат

Сертификат

Сертификат


2017 жылдың 19 желтоқсанында ҚРМК химия пәнінің оқытушысы А.Е. Майсабекова «Пәндік-тілдік біріктірілген оқыту (CLIL) көптілді білім беруді жүзеге асырудың тиімді жолы ретінде»тақырыбында колледж оқытушыларына арналған семинар өткізді. Семинарға медициналық колледждің әртүрлі мамандықтағы 12 оқытушысы қатысты, олар CLIL технологиясымен және осы әдістеменің артықшылықтарымен танысты. Содан кейін химия сабағынан химиялық демонстрациялар, тіл мен пәнді интеграциялапәртүрлі мамандықтағы оқытудың маңызды ережелері бар екі үзінді көрсетілді.

CLIL әдісін қолдана отырып, химия сабағының файлын қарау

Просмотреть файл — урок химии с применением методики clil

 

 

 

 

 

 

 




      «Лечебное дело» «Фельдшер»

      Специальность «лечебное дело» – это базовый медицинский курс, по окончании которого можно получить квалификацию фельдшера. Это крепкая база фундаментальных знаний в медицине, которая станет отличной основой для поступления в высшее учебное заведение.

      Подробнее…

      «Сестринское дело» «Медицинская сестра общей практики»

      Специальность «сестринское дело» предусматривает уклон, в первую очередь, на естественные науки. С дипломом «Сестринское дело» можно работать в скорой помощи или развиваться в направлениях красоты и ухода. Медсестры, получившие квалификацию по данной специальности, организуют уход за больными в условиях стационара или на дому, проводят просветительскую работу. В КРМК вы можете поступить на Сестринское дело после 9 класса или же после 11 лет обучения в школе. Одним из преимуществ специальности «Сестринское дело» являляется то, что по окончанию колледжа Вы можете продолжить обучение в Центре постдипломного и дополнительного образования при КРМК (ЦПДО) по направлениям — косметология (срок обучения 3 месяца), массаж (срок обучения 2 месяца) и т.д.

      Подробнее…

      «Стоматология» «Дантист»

      Дантист – это зубной врач со средним медицинским образованием. Имеют право лечить зубы и ротовую полость по следующим проявлениям — кариес, пародонтоз, стоматит. В компетенции зубного врача входят осмотр, обследование, выявление разрушенных зубов, зубных отложений, патологии прикуса.

      Подробнее…

      «Стоматология ортопедическая» «Зубной техник»

      Безупречная улыбка – один из основных залогов успеха, которую на сегодняшний день может позволить себе уже каждый. А квалифицированные специалисты в этой области всегда будут востребованы на рынке. Зубной техник работает совместно с врачом стоматологом, получает от него заказы на изготовление протезов, коронок. Работает на моделях. В профессии зубного техника есть разные специализации, такие как техник-ортодонт, керамист и съемщик.

      Подробнее…

      «Лабораторная диагностика» «Медицинский лаборант»

      Лабораторная диагностика — это важное звено в лечении пациента, поэтому является одной из востребованных медицинских специальностей, которая играет очень важную роль в получении точных сведений о состоянии здоровья пациента. Это основа для выявления характера заболевания и определения точного диагноза.

      Подробнее…

      «Фармация» «Фармацевт»

      Специальность «Фармация» считается одной из самых сложных, требуя от студента не только интереса к медицине, но ещё и аналитического склада ума. Выпускники по данной специальности умеют работать с различными формами и разновидностями лекарственных препаратов.

      Подробнее…

      «Сестринское дело» «Младшая медицинская сестра по уходу»

      Согласно профессиональным стандартам основная цель профессиональной деятельности младшей медицинской сестры – это оказание общего медицинского ухода пациентам с недостаточностью самоухода для сохранения и поддержания здоровья, улучшения качества жизни.

      Подробнее…

      «Гигиена и эпидемиология» «Гигиенист-эпидемиолог»

      Студенты, окончившие специальность «Гигиена и эпидемиология» могут работать в Управлении по защите прав потребителей, дезинфекционных и противочумных станциях, санитарно-гигиенических и микробиологических лабораториях, а также в качестве ведущих специалистов санитарной службы, дезинструктора, медстатиста, лаборанта и эпидемиолога медицинских учреждений.

      Подробнее…

      Дни открытых дверей

       

      Прикладной бакалавр сестринского дела

      Основная цель программы: подготовка практико-ориентированных специалистов сестринского дела, способных критически анализировать информацию, эффективно управлять ресурсами и осуществлять безопасный пациентцентрированный уход на основе доказательной сестринской практики.

      Подробнее…

      The specialty «General Medicine» is a basic medical course, after which you can get the qualification of a medical assistant. This is a solid base of fundamental knowledge in medicine, which will be an excellent basis for admission to a higher educational institution.

      The specialty «nursing» provides for a bias, first of all, towards the natural sciences. With the diploma «Nursing» you can work in an ambulance or develop in the areas of beauty and care. Nurses who have received qualifications in this specialty organize patient care in a hospital or at home, conduct educational work. At KRMK, you can apply for Nursing after grade 9 or after 11 years of schooling. One of the advantages of the specialty «Nursing» is that after graduating from college you can continue your studies at the Center for Postgraduate and Further Education at the KRMK (TsPDO) in the areas of cosmetology (study period 3 months), massage (study period 2 months), etc. .d.

      «Dentistry» «Dentist»
      A dentist is a dentist with a secondary medical education. They have the right to treat teeth and oral cavity for the following manifestations – caries, periodontal disease, stomatitis. The competence of the dentist includes examination, examination, identification of decayed teeth, dental plaque, occlusion pathology.

      «Orthopedic dentistry» «Dental technician»

      A flawless smile is one of the main keys to success, which today everyone can afford. And qualified specialists in this field will always be in demand in the market. A dental technician works in conjunction with a dentist, receives orders from him for the manufacture of prostheses and crowns. Works on models. There are different specializations in the dental technician profession such as orthodontist technician, ceramist and renter.

      «Laboratory diagnostics» «Medical laboratory assistant»

      Laboratory diagnostics is an important link in the treatment of a patient, therefore, it is one of the demanded medical specialties, which plays a very important role in obtaining accurate information about the patient’s health. This is the basis for identifying the nature of the disease and determining an accurate diagnosis.

      МАМАНДЫҒЫ: «ЕМДЕУ ІСІ»
      БІЛІКТІЛІГІ: «ФЕЛЬДШЕР»

      Фельдшер – дәрігерлер, медбикелер мен санитарлар арасында әмбебап медициналық қызметтер атқаратын медицина қызметкерлері.

      Фельдшер мамандығы ең қажетті медициналық маман дықтар қатарына кіреді.

      “Feldscher” сөзі неміс тілінен енген сөз. Орта ғасырлық Еуропада фельдшерәскери қақ тығыстар нәтижесінде жарақат алған ашық аспан астындағы сарбаздарды емдеді.

      Толығырақ…

      Мамандығы: «Мейіргер ісі»
      Біліктілігі: «Жалпы практика мейіргері»

      «Медбикенің ерекше функциясы-бұл адамға, науқасқа немесе сау адамға, оның денсаулығына, сауығуына немесе тыныш өліміне қатысты іс-әрекеттерді жүзеге асыруға көмектесу, ол өзі қабылдаған, қажетті күш, білім мен ерік-жігерге ие. Бұл оның тәуелсіздігін тезірек қалпына келтіретіндей етіп жасалады». 1961 жылы халықаралық мойындауға ие болған Мейіргер ісінің бұл анықтамасын берген американдық мейіргер В.Хендерсон.

      Бұл анықтамадан Мейіргер ісі дегеніміз-кез-келген жастағы, топтағы және қауымдағы, ауру немесе сау және кез-келген жағдайдағы адамдарға жеке және бірлескен күтім. Оған салауатты өмір салтын насихаттау мен қолдау, аурулардың алдын алу және науқастарға, мүгедектерге күтім жасау кіреді.

      Толығырақ…

      МАМАНДЫҒЫ: «СТОМАТОЛОГИЯ»

      БІЛІКТІЛІГІ: «ДАНТИСТ»

      «Стоматология» қазіргі әлемнің ең танымал мамандықтарына жатады. Бұл қазіргі уақытта жер шарындағы ең көп таралған адам ауруларының бірі-бұл тіс кариесі және пародонт ауруы, бұл көбінесе Кәрілік басталғанға дейін тістердің мерзімінен бұрын жоғалуына әкеледі.

      Толығырақ…

      МАМАНДЫҒЫ: «ОРТОПЕДИЯЛЫҚ СТОМАТОЛОГИЯ»
      БІЛІКТІЛІГІ: «ТІС ТЕХНИГІ»
      ОРТОПЕДИЯЛЫҚ СТОМАТОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІНДЕ НЕНІ ҮЙРЕТЕДІ?
      Мінсіз күлу – қазіргі таңда әркімнің өзіне мүмкіндік беретін табыстың негізгі кепілінің бірі. Ал осы саладағы білікті мамандар нарықта үнемі талап етіледі. Қазақстан-Ресей жоғарғы медициналық колледжінде ортопедиялық стоматология мамандығында Сізді әртүрлі материалдардан: тіссауыттан, мостиктен, алмалы протезден, имплантанттан тіс протездерін дайындауға сондай-ақ оларды түзетуге үйретеді. Колледж бітіруші – тіс технигі – тісті және бет-жақсүйек аппаратын құрылымдау бойынша білімді өте жақсы меңгереді, тіс протездерін дайындаудың қазіргі технологияларын біледі және ойдағыдай қолданады, протездеу материалдарын құю мен күйдіру аппаратурасын пайдалана біледі, сондай-ақ тіссауыт пен әртүрлі тіс протездерін дайындау техникасын өте жақсы меңгереді.

      Толығырақ…

      МАМАНДЫҒЫ: 0305000 «ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКА»
      БІЛІКТІЛІГІ: 030501 3 «МЕДИЦИНАЛЫҚ ЗЕРТХАНАШЫ»

      Зертханалық диагностика-пациентті емдеудегі маңызды буын, сондықтан пациенттің денсаулық жағдайы туралы нақты ақпарат алуда өте маңызды рөл атқаратын қажетті медициналық мамандықтардың бірі болып табылады. Бұл аурудың сипатын анықтауға және нақты диагнозды анықтауға негіз болады. Біздің медициналық колледж сізге осы мамандықты игеруге көмектеседі.

      Толығырақ…

      МАМАНДЫҒЫ: «ФАРМАЦИЯ»
      БІЛІКТІЛІГІ: «ФАРМАЦЕВТ»
      Қазақстан экономикасы үшін қандай да бір сала мамандарының қажеттілігі мәселелерін зерттейтін талдаушылардың мәліметтері бойынша, “Фармацевт” біліктілігі, басқа медициналық мамандықтар қатарында неғұрлым сұранысқа ие ондыққа кіреді. Бұл ретте, мамандық алу үшін жеткілікті орта кәсіптік білім беру.

      Толығырақ…

      МАМАНДЫҒЫ: «МЕЙІРГЕР ІСІ»
      БІЛІКТІЛІГІ: «КҮТІМ БОЙЫНША КІШІ МЕЙІРГЕР»
      Кәсіби стандарттарға сәйкес кіші мейірбикенің кәсіби қызметінің негізгі мақсаты – денсаулықты сақтау және қолдау, өмір сапасын жақсарту үшін өзін-өзі күте алмайтын пациенттерге жалпы медициналық күтім көрсету.

      Толығырақ…

      Мамандығы: 0302000 » Мейіргер ісі»
      Біліктілігі: 0302054 «Мейіргер ісінің қолданбалы бакалавры»

      Бағдарламаның негізгі мақсаты: ақпаратты сыни талдауға, ресурстарды тиімді басқаруға және дәлелді мейіргерлік практика негізінде қауіпсіз пациентке бағдарланған күтім жасауға қабілетті практикаға бағытталған мейіргер ісінің мамандарын даярлау.

      Толығырақ…

      Scroll Up